Pobierz – bezpłatne pliki dot. zakładania lub prowadzenia spółdzielni socjalnych

Pobierz

W tym miejscu zamierzam dzielić się z Tobą plikami przydatnymi w kontekście zakładania i prowadzenia spółdzielni socjalnej. Na początek polecam:

W miarę możliwości planuję uzupełnianie powyższej listy wartościowymi plikami. Jeśli masz pomysł, co powinno się tutaj znaleźć lub sam chciałbyś się czymś podzielić,  daj mi znać.

Inne publikacje mojego autorstwa lub współautorstwa dostępne on line:

  • praca zbiorowa pod moją redakcją pt. Jak przygotować spółdzielnię socjalną do lustracji?, Wydawca: Ogólnopolski Związek Rewizyjny Spółdzielni Socjalnych, rok wydania 2015, znajdziesz tu m.in. opisany proces lustracji oraz listy sprawdzające poprawność dokumentacji w spółdzielni socjalnej,
  • broszura Porozmawiajmy o pieniądzach na działalność pożytku publicznego, Wydawca: Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego, rok wydania 2015, znajdziesz tu m.in. informacje o działalności odpłatnej i nieodpłatnej pożytku publicznego oraz opis źródeł finansowania działań spółdzielni socjalnych w zakresie pożytku publicznego,
  • broszura „Wnioski z działań przedsiębiorców społecznych. Case study.” – przedstawiam kilkadziesiąt wniosków wynikających z funkcjonowania kilku spółdzielni socjalnych (tych działających z sukcesem i tych, których działalność zakończyła się porażką).

 

6 komentarzy do “Pobierz – bezpłatne pliki dot. zakładania lub prowadzenia spółdzielni socjalnych”

  1. 12 lutego 2016 na 15:18 #

    może jakiś ogólny podstawowy wzór protokołu z walnego ?

    • Waldemar Żbik
      15 lutego 2016 na 15:02 #

      Dzień dobry Pani Anno,

      Dziękuję za sugestię. Taki protokół jest częścią pakietu „Prawo w spółdzielni socjalnej. Niezbędnik praktyka”, ale postanowiłem go też tutaj udostępnić.

      pozdrowienia,
      Waldek Żbik

  2. Paweł 24 maja 2018 na 11:46 #

    Dzień dobry,
    Prosty wzór spółdzielczej umowy o pracę nie ściąga się. Czy można w jakiś sposób wrzucić to na serwer jeszcze raz?

    PM

    • Waldemar Żbik
      25 maja 2018 na 09:29 #

      Proszę zerknąć teraz. Usunąłem całkowicie konieczność logowania na stronie, więc powinno być bez problemu.

      pozdrawiam,
      Waldek Żbik

  3. 28 maja 2018 na 15:27 #

    Dzień dobry,

    czy we wzorze statutu – tam gdzie jest mowa o przeznaczaniu nadwyżki bilansowej (par. 68)nie wkradł się błąd? Chodzi o to, że min. 20% ma być przeznaczone na fundusz zasobowy, a min. 30% na cele reintegracji. Tymczasem w Pańskim wzorze wartości są podane odwrotnie.

    • Waldemar Żbik
      28 maja 2018 na 17:04 #

      Ojej. Faktycznie. Dziękuję za czujność. Zamieszczam już poprawiony statut.

      pozdrawiam,
      Waldek Żbik

Dodaj komentarz

Zabezpieczenie antyspamowe *